Klantenservice
Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in goede conditie bij je aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. We vinden het fijn als je hierover zo snel als mogelijk contact met ons opneemt via email naar info@hiphut of telefonisch met 06 460 649 30 (en uiterlijk binnen twee maanden na constatering van het gebrek). Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij uiteraard kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat vinden we heel vervelend. We proberen altijd samen tot een oplossing te komen. We raden je daarom aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te bellen of te mailen naar info@hiphut.nl.
Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je natuurlijk vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.